Rabu, 1 September 2010

Lamanya dah tak lukis

Perhh!! lamanya aku dah tinggalkan melukis...last aku melukis pun rasa2 11 atau 12 bulan lepas kot tu pun lukis 1 potret..then lama dah terperap kat dalam kereta...bila nak g bingkaikan tak tahulaa... huhuk, pakai soft pastel..Insyaallah nanti saya uploadkan gambar potret terbaru...(my supervisor di UKM..) aduhailaa...Insyaallah kena baiki semula & mantapkan lagi skill yang masih kurang ni...
Bila tengok  pekembangan kawan2 yang lain tangan ni rasa gatal nak kembali semula melukis, tapi disebabkan banyak sangat halangan hehehe ALASAN ajer semua tu...maka tergendala nak mulakan melukis semula...insyaallah..
Saya Akan kembali melukis semula...Doa2kan yea.

1 ulasan:

  1. cantik potret ni..pandai awak lukis.

    BalasPadam