Khamis, 2 September 2010

Binatang-binatang disekelilingku...

salah seekor baby  kepada si kelabu..sebelum ini ada 4 ekor, 2 ekor telah meninggal dunia sehari selepas dilahirkan sebab kena hujan lebat... jenazah saya sudah tanam dibawah pokok cerry...alhamdulillah yang selamat 2 ekor,  & yg sekor lagi kakinya agak cacat sedikit patah...mungkin kesan time hujan tu..kami tak perasan. Tp dia alhamdulilah masih selamat hingga sekarang.

 
Anak pada emak si lionhead..First baby, (tak cukup bulan..) Mungkin ada kesilapan dimana2..
masih dalam kajian..maknya macam fobia nak bersalin lagi...(kesian dia).

   
Baby pada Angora, Kelahiran yang kedua .

Anak angora sebaya dengan yang diatas.
Bulunya mmg lembut...geram sangat2 kat dia ni..
   
Kelahiran baby kucing anak si kaido sehari sebelum anak angora lahir.
(kira sebaya laa ni..=))
Kira anak first kaido, kaido mmg takut dgn kucing betina...=)

Ini si kaido bapak kucing yang memang control macho menanjang..Sejarah hidup dia ni sedih gak..
Tapi alhamdulillah hidup lagi...

   
Burung yang tak pernah serik masuk bilik saya...
kali ni kena tangkap esok dia masuk lagi...Mentang2 tuan ampunya bilik tak ada 
dia pula yang ganti jadi tuan...ish2..
Saya masih tak dapat nak tangkap gambar burung kuning yang suka ketuk tingkap bilik pagi2...
insyaallah nanti jika dapat tangkap gambar dia saya uploadkan di sini..
Cantik corak badannya...jangan risau saya sudah lepaskan semula selepas ambil dia jadi model...nak bela pun rasa2 tak rajinlaa..biarla dia g bebas kat luar sana...& Good luck.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan